sexta-feira, janeiro 15, 2010

O meu sol...



Hoje recuperei energia. Estudar e estar sempre a dar cabo da cabeça e mal arranjar tempo para o que também me é importante, tem dado cabo de mim. Mas hoje, o teu simples toque acabou por me aquecer por dentro. Senti aquele arrepio envolver-me e senti-me bem. Só mais um bocadinho. Um toca e foge apenas para brincar. Um sorriso maroto que teimas-te mostrar ^^



Jacob was simply a perpetually happy person,
and he carried that happiness with him like an aura,
sharing it with whoever was near him. Like an earthbound sun,
whenever someone was within his gravitational pull, Jacob warmed them.
It was natural, a part of who he was. No wonder I was so eager to see him.
Bella Swan, New Moon 



As long as you like me the best. And you think I’m good-looking—sort of.
I’m prepared to be annoyingly persistent.
Jacob Black, New Moon

Sem comentários: